دسته‌بندی نشده

چگونه نوارهای سنباده درام خود را برش دهید

سنباده های درام کار بسیار خوبی در صاف کردن و صاف کردن پانل های چوبی عریض و مواد پلاستیکی انجام می دهند. بزرگترها را می توان مانند ماشین های نیمکتی کار کرد و از طیف وسیعی از اندازه های درام و سنگ ریزه های ساینده استفاده کرد.

اکثر تامین کنندگان ساینده ها، نوارهای ساینده را به طول دقیقی که نیاز دارید، از قبل برش داده شده، به شما می فروشند، با انتهای زاویه دار نیز مطابق با مشخصات سنباده درام شما. در حالی که این روش راحت‌ترین روش است، اما گران‌ترین است. اگر از یک ساینده درجه یک مانند زیرکونیا استفاده می کنید، هزینه می تواند افزایش یابد. 

در این وبلاگ، نحوه برش نوارهای سنباده درام خود را توضیح خواهیم داد، که می تواند اندازه های مورد نیاز شما را با قیمت رقابتی بدست آورد.

برش نوارهای سنباده از رول سنباده

خرید رول کامل و برش نوارهای خود مقرون به صرفه ترین گزینه است. ترفند این است که لبه جلوی نوار ساینده را برش دهید تا لبه زاویه دار با محیط درام مطابقت داشته باشد. زاویه بسته به باریک یا پهن بودن نوار تغییر می‌کند (3 تا 6 اینچ محبوب‌ترین آنها هستند)، اما طول همیشه لبه را قطع نمی‌کند تا با محیط درام برابر شود. اگر همیشه از یک عرض استفاده می کنید، می توانید با استفاده از یک نوار قدیمی به عنوان طرح اولیه برای برش نوارهای جدید در زمان خود صرفه جویی کنید.

اگر می خواهید این مسیر را برای نوارهای سنباده درام خود طی کنید، یکتاسایش همراه شماست تا شما رو در انتخاب نوار ها راهنمایی کنه.

تعیین ابعاد مورد نیاز برای سنباده درام شما

برای اینکه بدانید ابعاد رول های سنباده ای که باید سفارش دهید، به دانستن ابعاد سنباده درام کمک می کند. می توانید از راهنمای ما در زیر برای تعیین اندازه رول های مورد نیاز خود استفاده کنید.

بسازید مدل اندازه رول (عرض) تعداد Wraps/Roll
دلتا 18-36 رول پهن 2 اینچی 5 نوار
جت پرفورمکس 10-20 رول پهن 2 اینچی 13 نوار
جت پرفورمکس 22-44 رول پهن 3 اینچی یا 3 1/8 اینچی 6 نوار
جت پرفورمکس 25-2 رول پهن 3 اینچی 6 نوار
جت پرفورمکس 16-32 رول پهن 3 اینچی 9 نوار
ریوبی WDS1600 رول پهن 3 اینچی 9 نوار
وودتک 25-2 رول پهن 3 اینچی 6 نوار
وودتک 37″ رول پهن 6 اینچی 4 نوار
قدرتمند 25″ رول پهن 4 اینچی 4 نوار

 

برش نوارهای سنباده از تسمه سنباده 

روش دیگری که برخی مغازه‌ها یا افراد استفاده می‌کنند، بریدن تسمه‌های سنباده‌ای است که کمی (حداکثر چند اینچ) از طول لازم بلندتر هستند. تسمه های سنباده با اندازه سفارشی را می توان به صورت چندتایی کوچکتر خریداری کرد که باعث می شود قیمت آنها نسبت به یک رول کامل یا یک جعبه کامل نوار سنباده از قبل بریده شده کمتر باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مفصل را برش دهید و انتهای آن را زاویه دهید تا با محیط طبل شما مطابقت داشته باشد.

برخی از صاحبان مغازه ها در فکر خرید کاغذ سنباده فله 50 تا 70 فوتی تردید دارند. بسته به طول نوارهایی که آنها نیاز دارند، ممکن است در پایان رول با “ضایعات” اضافی به پایان برسد. این ماده اضافی را می توان بر روی یک سنباده لنت یا برای کارهایی که با دست انجام می شود استفاده کرد، و صرفه جویی در هزینه ای که هنگام خرید عمده متوجه می شوید بیشتر از مواد باقیمانده شما را جبران می کند.

از هر روشی که برای بریدن نوارهای سنباده درام خود استفاده می کنید، مطمئن شوید که یک ساینده با کیفیت بالا خریداری می کنید. ساینده‌های دارای پشتی پارچه‌ای در مقایسه با لایه‌های کاغذی سفت و سخت‌تر هستند، که به جلوگیری از ترک‌خوردگی روی قطعه کار شما کمک می‌کند. در یکتاسایش، گزینه‌ها شامل رول‌های سنباده درام اکسید آلومینیوم و زیرکونیا درجه یک در عرض دو تا شش اینچ، طول‌های 50 تا 70 فوت، و سنگ‌ریزه‌های مختلف برای طیف وسیعی از کاربردها هستند. هر دو نوع پوششی با کیفیت ارائه می‌کنند و در عین حال گرما و بارگیری را کاهش می‌دهند و نتایجی را تضمین می‌کنند که از آن راضی خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *